De vier grote systemen zijn met succes gecontroleerd, waardoor een nieuwe schitterende toekomst voor Star is ontstaan

2024/08/03 14:39

Tijdens de drie gespannen en kritieke dagen van 31 juli tot 2 augustus 2024 luidde Jinan Star Fastener strikte audits in van de vier belangrijkste systemen op het gebied van kwaliteit, milieubescherming, energie en gezondheid en veiligheid op het werk. Het is opwindend dat we na de niet-aflatende inspanningen en samenwerking van alle medewerkers de audit met succes hebben doorstaan ​​en dat het certificaat geldig blijft!

Achter deze briljante prestatie schuilt ons niet-aflatende streven naar uitstekende kwaliteit als fabrikant van hoogwaardige bevestigingsproducten. Wat het kwaliteitssysteem betreft, controleren we strikt elke schakel, van de aankoop van grondstoffen tot de levering van producten, en elk proces volgt hoge normen en strenge eisen om ervoor te zorgen dat we klanten onberispelijke producten en diensten bieden.

De succesvolle audit van het milieubeschermingssysteem toont aan dat we ons vastberaden inzetten voor groene ontwikkeling. We passen actief milieuvriendelijke technologieën en processen toe om het verbruik van hulpbronnen en de uitstoot van verontreinigende stoffen te verminderen, en dragen onze eigen kracht bij aan de bescherming van blauwe luchten, witte wolken, groene wateren en groene bergen.

Door de optimalisatie en verbetering van het energiesysteem hebben we stevige stappen kunnen zetten op de weg van energiebesparing en emissiereductie.

Wat het arbosysteem betreft, stellen wij de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers altijd voorop. We streven ernaar een veilige, gezonde en comfortabele werkomgeving te creëren en veiligheidstrainingen en beschermende maatregelen te versterken, zodat elke werknemer met een gerust hart kan werken en gelukkig kan leven.

Het is de moeite waard te vermelden dat de voorzitter er tijdens dit auditproces veel belang aan hechtte, dat de algemeen directeur het persoonlijk stuurde en dat alle afdelingen van het bedrijf actief meewerkten aan het werk van de auditleraar, de vereiste informatie tijdig en effectief verstrekten. zorgde voor een soepel verloop van de audit. Hun efficiënte samenwerking en serieuze en verantwoordelijke houding bieden belangrijke garanties voor het succes van de controlewerkzaamheden.

Het driedaagse auditproces is een uitgebreide test van ons eerdere werk en een krachtige stimulans voor toekomstige ontwikkeling. De auditleraar sprak zijn dankbaarheid uit voor de actieve medewerking van het bedrijf en bracht een aantal problemen naar voren die moeten worden verholpen. De algemeen directeur vroeg alle afdelingen om het systeem actief te corrigeren en te garanderen dat het effectief geïmplementeerd zou worden.

Het succesvol behalen van de systeemaudit is niet het einde, maar een nieuw startpunt. We zullen dit als een kans aangrijpen om het voortdurend te verbeteren en te perfectioneren, en het bedrijf te promoten om grotere prestaties te bereiken op het gebied van kwaliteit, milieubescherming, energie en gezondheid en veiligheid op het werk met een strengere houding en een efficiënter management.

(Kantoor Dong Qianqian)