Jinan Star introduceert een CNC-machine met meerdere stations om energie te besparen en de efficiëntie te verbeteren

2024/10/01 09:53

Onlangs hebben de bedrijfsleiders, na diepgaand onderzoek en strikte screening, resoluut een CNC-CNC SJBP-205L-vormapparatuur met meerdere stations aangeschaft. De vijf-station SJBP-205L koudkopmachine verbetert de productie-efficiëntie van bouten aanzienlijk, terwijl elke verwerkingsstap nauwkeuriger wordt gecontroleerd, waardoor de geometrische maatnauwkeurigheid en oppervlakteafwerking van de bouten worden verbeterd, waardoor de accumulatie van fouten tijdens het verwerkingsproces wordt verminderd, en verder het verbeteren van de kwaliteit van boutproducten; flexibel aanpassen aan de productiebehoeften van verschillende producten, complexere boutproducten verwerken en produceren, en voldoen aan de hoge standaardaanpassingsvereisten van verschillende klanten voor bouten; het optimaliseren van de apparatuurstructuur en processtroom, het verminderen van het energieverbruik en de afvalproductie, en het verbeteren van de efficiëntie van het gebruik van hulpbronnen.

De multi-station CNC SJBP-205L koudkopvormapparatuur is uitgerust met een ingelegd olievrij zelfsmerend lager, dat de levensduur en slijtvastheid van de verbindingsas kan verbeteren en het energieverbruik kan verminderen; de machine is uitgerust met een drukbeveiligingsapparaat in het oliecircuit om volledige smering van alle onderdelen tijdens de werking van de machine te garanderen; er is een drukbeveiligingsapparaat voor het luchtcircuit ingesteld om de machine tegen overbelasting te beschermen en de levensduur van de mal te verbeteren; het circuitsysteem is een frequentieomvormer plus PLC, die niet alleen de snelheid oneindig kan veranderen, maar ook automatisch de foutstatus van de machine tijdens bedrijf kan detecteren en de machine kan stoppen; het maakt gebruik van een luchtgecomprimeerde pneumatische koppeling, met een kleine startstroom en soepel remmen. Met uitzondering van de inching-modus kan de slider elke keer dat hij stopt stoppen op het achterste dode punt, waardoor er voldoende bedieningsruimte ontstaat; het ontwerp en de ontwikkeling van gesloten beschermingsapparaten verminderen de vervuiling van hete oliemist in de werkomgeving aanzienlijk.

De multi-station CNC SJBP-205L koudkopvormapparatuur zorgt voor een nauwkeurige verwerking, waardoor klanten een hogere verwerkingsnauwkeurigheid en een stabielere productkwaliteit krijgen; verbetert de productie-efficiëntie van producten zoals slotbouten en flensbouten, massaproductie, verkort effectief de ordercyclus en levert op tijd terwijl kwaliteit en kwantiteit worden gewaarborgd. Bovendien kan het ook de productiekosten en het energieverbruik verlagen, de milieuvervuiling verminderen en het werk van werknemers vergemakkelijken.

Jinan Star streeft ernaar klanten boutproducten van hogere kwaliteit te bieden, nieuwe apparatuur te introduceren en voortdurend innovatieve vitaliteit te injecteren om te voldoen aan de verwachtingen van klanten voor een uitstekende kwaliteit van boutproducten!