Jinan Star schittert op het Jianfeng Lean Manufacturing Forum 2024

2024/09/26 15:24

Op 22 september 2024 nam Jinan Star deel aan het Jianfeng Lean Manufacturing Forum 2024. Zes uitmuntende bedrijven waren uitgenodigd om deel te nemen. Jinan Star sloot het evenement succesvol af met uitstekende prestaties.

5 - Foto (2).jpg

De sfeer op het forum was warm en gespannen. Vertegenwoordigers van verschillende bedrijven toonden hun sterke punten en prestaties, en deelden branche-inzichten en ontwikkelingsstrategieën. Jinan Star werd de focus van het publiek met zijn unieke charme en uitstekende prestaties.

Vertegenwoordigers van Jinan Star hielden prachtige toespraken op het forum met hun diepgaande professionele kennis en rijke praktijkervaring. Ze analyseerden de huidige situatie in de sector diepgaand, brachten innovatieve ontwikkelingsideeën en -oplossingen naar voren en kregen applaus van de scène.

1 - 副本.jpg

Tijdens de interactieve sessie communiceerde en wisselde Jinan Star actief uit met vertegenwoordigers van andere bedrijven, deelde succesvolle ervaringen en verkende samenwerkingsmogelijkheden. De open en meewerkende houding die zij aan de dag legden, werd door andere bedrijven zeer geprezen.

4 - 副本.jpg

Dit forum is niet alleen een groots evenement voor uitwisselingen binnen de sector, maar ook een podium voor Jinan Star om zijn kracht te tonen. Door uitwisselingen en concurrentie met andere uitstekende bedrijven heeft Jinan Star zijn kernconcurrentievermogen voortdurend verbeterd en een solide basis gelegd voor toekomstige ontwikkeling.

7 - 副本.jpg

Jinan Star zal het concept van lean manufacturing blijven hooghouden, blijven verkennen en innoveren, en klanten betere producten en diensten bieden. Ik geloof dat Jinan Star in de toekomstige ontwikkeling zeker meer briljante prestaties zal bereiken op het gebied van lean manufacturing.

(Kantoor Dong Qianqian)